Oroneta Oroneta
Albumes de Fotos

Tuesday 24 de June de 2014
Cresta de Roques Blanques al Vallibierna

Aprofitant el pont de Sant Joan, decidim fer el Vallibierna (3056 m) i Tuca de les Culebres (3051 m) per la cresta que arriba a aquests cims des de l'Estany de Llauset, passant pels cims E i O de Roques Blanques. Recorregut molt recomanable si es vol fer aquests cims afegint un punt més de dif

Sunday 2 de March de 2014
MAUBERME 2.880M

Travessa de dos dies en esquís de muntanya sortint del poble de Bagergue i fent el primer dia el Tuc de Armeros, dormint a la cabana de Liat i al dia següent ascenció al Mauberme. Acompanyada per Rapaz i Burt. Una vall espectacular i un temps excepcional!!

Sunday 2 de March de 2014
Escalant al Pedraforca

Algunes fotos de les escalades d'aquest primer cap de setmana de Març a la cara N del Pedraforca. Les condicions no són per tirar cohets, però hem pogut gaudir prou i perdres per les canals que amaga aquest meravellós indret del Prepirineu català. Tant de bo continue el fred i es formen més c

Monday 13 de January de 2014
Diente de Alba (3.136m) des de Llanos del Hospital

Ascensió amb esquis de muntanya el dia 12 de gener al Diente d'Alba, al massís de la Maladeta, pel corredor central.

Monday 13 de January de 2014

Monday 15 de April de 2013
VALL DE BENASC

Sortida d'esquí de muntanya per les les Maladetes. El dissabte sortim del Llanos del Hospital i fem el Pic d'Alba, pujant i baixant pels "tubos de Paderna". El diumenge enfilem pel camí vell de la Renclusa i fem la volta al pic Paderna, baixant de nou pels tubos, per una neu primavera boníssi

Monday 4 de March de 2013
Pic Negre d´Envalira (2821 m) per la Vall de Campcardós

Diumenge (3 Març) vam enfilar en esquís de muntanya per la Vall de Campcardós, deixant el cotxe prop del poble de Porta. Amb neu des del principii poc a poc la panoràmica s'eixampla, amb el Peiraforca i el Roc Colom a l'esquerra, la Portella Blanca d'Andorra al fons i poc a poc, apareixent els

Saturday 3 de November de 2012
Rocastanyaso 2012

Algunes fotos del Rocastanyaso 2012 (Mont-Ral, Tarragona) organitzat pel C.E. Madteam; tant per als que puguerem anar com per als que no pugueren. Un lloc entranyable i molt bona roca! Es veiem al Rocastanyaso 2013!!

Monday 15 de October de 2012
Circular per Monte Perdido

Aprofitant que teniem 3 dies i que encara no hi ha massa neu, vam anar a fer una travessa circular pel "Parc Nacional de Ordesa y Monte Perdido". El punt de sortida va ser San Úrbez, on comença el Cañón de Añisclo. La primera etapa va ser pel Cañón fins a Fuenblanca, on hi ha una petita c

Friday 28 de September de 2012
Cresta del Ferran

Sortida a la Cresta del Ferran des d'Oix el dilluns 24 de setembre. Ambient solitari, encara una mica de calor i molt bon ritme, en companyia del Rapaz...ja que fem la cresta en 4h 50 minuts, més 1 h d'aproximació i 1,5 h de tornada. Una bona jornada! Ens sorpren sobretot a la baixada veure

Sunday 5 de August de 2012
Cresta d´Ascobes (Andorra)
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS | 1901 visitas

El dissabte (4 d'Agost) hem fet la cresta d'Ascobes; anem Rapaz i Oroneta. Decidim fer una ruta circular, dormint al refugi lliure de Siscaró i accedint a la cresta des del coll del mateix nom; per tornar pel coll d'Alba i el refugi de Juclar. Hem disfrutat molt!

Monday 3 de October de 2011
XVIII Madstage- Ascenció a la Punta Harlé i altres moments...

Ei companys! Ací van algunes fotos dels bons moments que hem passat aquest cap de setmana al Madstage, amb un temps inmillorable i una companyia genial! Un grupet (13 persones i Jep, el gosset!), vam pujar a la Punta Harlé, un cim impressionant i solitari. Tot un descobriment!

Monday 26 de September de 2011
Cresta de Llosars

Diumenge 25 de setembre 2011 Un recull de fotos de l'escalada a la cresta de Llosars, des de el coll inferior al coll superior de Llosars, passant per les Agulles Argarot Sur (3039m), Argarot (3040m), Tchihatcheff (3049m) i Franqueville (3065m)

Thursday 18 de August de 2011
Travessa pels Tresmils entre la Muela del Pic Alba i el Pic Cordier

15 d'Agost 2011 L'objectiu d'aquesta travessa era fer els cims de 3000 m que hi han des de la Muela del Pic Alba fins al Cordier. A les 5:30 del matí, Manu, Jordi i Orene sortim de Llanos i s'enfilem cap a la Coma de Paderna. Guanyem alçada ràpidament, accedint a la collada de Paderna

Monday 4 de July de 2011
Cresta Peiraforca-Colom (AD+/D-) Juliol 2011

La teníem pendent i per fi! un dia immillorable, sol, temperatura perfecta..i pràcticament a soles. Per darrere anaven 3 cordades, però ningú la va acabar. És una cresta llarga, però paga la pena! Ens van sortir 7 hores del cim del Peiraforca al cim del Roc Colom, més les respectives hore