Oroneta Oroneta
Albumes de Fotos

Sunday 9 de January de 2011
Pont de Reis 2011 a Benasc

Tot i la dolenta previsió meteorològica que hi havia per al pont, assumim el risc i es pugem a Benasc, Madveras, Rapaz i jo. El divendres dia 7 plou i fa vent..pero s'animem i s'anem a escalar en gel prop del Plan d'Estan, camí a la Besurta. Fem l'aproximació a peu, per les pistes...i de les p

Monday 27 de September de 2010
Madstage XVI: Intento al Gran Bachimala i escalada a El Tormo

L'objectiu era fer la cresta de la Punta del Sabre al Gran Bachimala. Anem Nemhinan, Narhinan, Xus, Rapaz i jo. Però que farem, es va quedar en un intent...això sí, s'ho vam passar pipa i a més vam "patir" la primera nevada de l'any. Una passada!! Vam arribar xop-xop als cotxes després de 5 ho

Monday 19 de July de 2010
Cresta de Espadas - Juliol 2010

Aquest cap de setmana (17-18 de Juliol) Mireia, David, Jordi R., Jordi P., Rapaz i jo mateixa....tot i la "caló"...ens apropem a fer aquesta gran clàssica del Piri, que uneix el cim del Diente Royo amb el Posets, fent un recorregut que ens permet fer tots aquestos cims: Diente Royo (3.010 m), Pa

Monday 17 de May de 2010
Gallinero (2732m) i Tuca de la Pala del Ibón (2649m) en esquís

Després de les copioses nevades de principis de Maig Rapaz i jo mateixa s'enfilem cap a la Vall de Benasc amb la intenció de fer l'Aneto en esquís...Però no tenim sort, ni dissabte, ni diumenge, i els núvols i el vent no abandonen la capçalera de la vall..entre altres imprevistos... Preferim

Monday 29 de March de 2010
Intent al Mulleres (3010m)

27-28 Març Ascenció al Pic de Mulleres (3010m)en esquís de muntanya, des de l'Hospital de Benasc i fent bivac al Pla d'Aigualluts. Finalment es quedàrem a menys de 100 m de desnivell del cim...a la pròxima! Degut a les altes temperatures i humitat, la neu estava prou pesada fins als 2600-270

Thursday 27 de August de 2009
Vía Civis-Genís, 150m D- Dent de Cabirols, Pedraforca

Un dijous d'Agost, Esther i jo decidirem fer aquesta via. Suficientment ressenyada i coneguda ja, per tant no fem ressenya, únicament penjem algunes fotos amb la intenció d'ajudar a aquells que s'animen a fer-la a veure el recorregut, les instal·lacions (reunions, rappels,...), el pati..jeje.

Wednesday 3 de June de 2009
Pica d´Estats per la via Gabarró

Sortida dissabte dia 30 de Maig des de Barcelona. Aproximació fins a l'estany de Sotllo en 3 hores, on acampem. El diumenge, matinem prou i així agafem la neu dura (grampons) fins al port de Riufred. Neu contínua des de l'Estany de Estats. Comencem la cresta i comencem a fer tresmils: Pic Rod