Oroneta Oroneta
Tuesday 24 de June de 2014
Cresta de Roques Blanques al Vallibierna
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Aprofitant el pont de Sant Joan, decidim fer el Vallibierna (3056 m) i Tuca de les Culebres (3051 m) per la cresta que arriba a aquests cims des de l'Estany de Llauset, passant pels cims E i O de Roques Blanques.

Recorregut molt recomanable si es vol fer aquests cims afegint un punt més de dificultat tècnica. És solitari i de vistes impressionants!!

Sunday 2 de March de 2014
MAUBERME 2.880M
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Travessa de dos dies en esquís de muntanya sortint del poble de Bagergue i fent el primer dia el Tuc de Armeros, dormint a la cabana de Liat i al dia següent ascenció al Mauberme. Acompanyada per Rapaz i Burt. Una vall espectacular i un temps excepcional!!

Sunday 2 de March de 2014
Escalant al Pedraforca
Tipo de Entrada: ÁLBUM DE FOTOS

Algunes fotos de les escalades d'aquest primer cap de setmana de Març a la cara N del Pedraforca. Les condicions no són per tirar cohets, però hem pogut gaudir prou i perdres per les canals que amaga aquest meravellós indret del Prepirineu català. Tant de bo continue el fred i es formen més cascades. Neu n'hi ha mooolta!

NOTA: a la darrera fotografia, la cordada dels companys amb els que hem coincidit a la muntanya i també companys del Club, Pep i Elisabet. Records xics!!